User Journey
User Journeys to poszczególne kroki i działania użytkownika w aplikacji wykonane do osiągnięcia określonego celu, zestawione w formie ścieżek. Pozwalają one prześledzić, jakie sekwencje aktywności są najczęściej wybierane, które momenty są kluczowe dla pomyślnej transakcji i gdzie pojawiają się trudności oraz porównanie zachowań różnych użytkowników.
Dowiedz się więcej
Kluczowe korzyści
Zrozumienie zachowań użytkowników - dogłębne poznasz, jak użytkownicy korzystają z aplikacji, co pomoże w lepszym dostosowaniu funkcjonalności do ich potrzeb.
Optymalizacja ścieżek – zidentyfikujesz punkty trudności, zbędne akcje, usprawnisz przejrzystość aplikacji i wrażenia użytkowników.
Poprawa konwersji – przeanalizujesz ścieżki prowadzące do konwersji, dzięki czemu zoptymalizujesz procesy w aplikacji.
Najważniejsze przypadki użycia
E-commerce
Monitoruj, zachowania użytkowników, identyfikuj błędy i optymalizuj procesy, co zwiększy zadowolenie klienta i zwiększy wartość życiową klienta (Customer Lifetime Value).
Formularze i rejestracje
Obserwuj interakcję użytkowników z formularzami czy procesami logowania/rejestracji. Poznaj kluczowe trudności i optymalizuj proces.
Efektywne zarządzanie kampaniami marketingowymi
Wiedząc, na jakim etapie podróży znajduje się klient, twórz i dostarczaj mu odpowiednie komunikaty marketingowe, które będą bardziej skuteczne, np. reklamy retargetingowe dla użytkowników, którzy porzucili koszyk, czy promocje dla lojalnych klientów.
Pozyskaj wiedzę od naszych ekspertów! Zajrzyj na bloga!
Czytaj więcej