
Contentsquare wykracza poza tradycyjną analitykę, aby umożliwić bezprecedensowe zrozumienie doświadczeń cyfrowych, które przekształca Twój biznes. Poszerz swoją wiedzę i poznaj lepiej klientów dzięki nowej, kompleksowej platformie all-in-one Experience Intelligence.
Dowiedz się więcejLepsze insighty, lepszy UX w kanałach cyfrowych
Contentsquare daje moc, aby uczynić świat cyfrowy bardziej ludzkim. Ta zaawansowana platforma analityzna oferuje kompleksowe narzędzia do analizy i optymalizacji doświadczeń użytkowników na stronach internetowych i aplikacjach mobilnych. Dostarczone dane pozwala na głębokie zrozumienie, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z treściami cyfrowymi, pozwalając na efektywną optymalizację ich doświadczeń, a co za tym idzie - osiągniecie lepszych wyników biznesowych. Platforma powstała z myślą o szybkiej identyfikacji miejsc wymagających optymalizacji oraz o przyspieszeniu współpracy między zespołami produktowymi, marketingowymi i IT.
Kluczowe korzyści
Automatyczne zbieranie danych i wnioski wspierane przez AI - prosta instalacja taga Contensquare pozwala na kompleksowe zbieranie danych behawioralnych przy zachowaniu prywatności. Ponadto rozwiązanie przyspiesza pracę dzięki dostarczaniu automatycznych wniosków, które pomagają w podejmowaniu decyzji.
Analityka oparta na potrzebach użytkownika - narzędzia takie jak mapy cieplne i analiza ścieżek użytkownika, pomagają w zrozumieniu zachowań klientów co pomaga w optymalizacji doświadczeń użytkowników.
Personalizacja dzięki zaawansowanym danym i rozbudowanej segmentacji, firmy mogą lepiej dostosować swoje produkty.
Najważniejsze funkcjonalności
Strefowe heatmapy
Dostarczają informację nie tylko o kliknięciach ale także o tym jakie elementy przyciągają uwagę użytkowników czy jak daleko przewijana jest strona.
CS Live
Pozwala na analizę zachowań użytkowników na żywo bez opuszczania strony.
Ścieżki klienta
Pozwalają na analizę kroków, jakie podejmują użytkownicy, by zidentyfikować punkty niezrozumiałe dla klienta.
CS Insights
Automatyczne wykrywanie wniosków.
Nagrania z sesji
Dogłębna analityka zachowań użytkowników pozwala na odkrycie co frustruje klientów i identyfikację punktów do optymalizacji.
Analiza błędów
Wykrywanie błędów Javascript, API czy też błędów UX. Priorytetyzacja zadań dzięki modułowy pokazującym jaki wpływ na realizację celu ma dany błąd.
Analityka kluczowych wskaźników strony
Wskaźniki takie jak szybkość ładowania strony nie tylko wpływają na SEO ale także na całościowe doświadczenie użytkownika.
Analityka aplikacji mobilnych
Funkcjonalności takie jak nagrania z sesji, ścieżki klienta, mapy cieplne czy wykrywanie błędów są również dostępne dla aplikacji mobilnych.
Przykładowe use case'y
Poprawienie wskaźników konwersji
Identyfikacja błędów i punktów frustracji.
Poprawa użyteczności strony
Analizując, jak użytkownicy poruszają się po stronie czy aplikacji możliwa jest poprawa nawigacji i układu, co wypływa na polepszenie doświadczeń użytkowników i zmniejszenie współczynnika odrzuceń.
Poprawa ROI z działań marketingowych
Zrozumienie zachowań użytkowników i efektywności strony pozwala na skuteczniejsze inwestowanie w kampanie marketingowe.
Redukcja porzuconych koszyków
Dzięki poznaniu ścieżek zakupowych, można zoptymalizować proces zakupowy.
Personalizacja treści
Rozbudowana segmentacja użytkowników pozwala na dostosowanie oferty dla różnych grup docelowych.
Optymalizacja testów A/B
Dzięki przeprowadzaniu testów opartych na danych.
Wykrywanie problemów z wydajnością
Monitorowanie wskaźników strony pozwala na szybkie reagowanie na błędy, które wpływają na doświadczenie użytkownika i wyniki biznesowe.