Transformacja biznesu
Dostarczamy rozwiązania, które odgrywają istotną rolę procesach transformacji biznesowej w kanałach cyfrowych, m.in.: analitykę webową, mobilną, konwersji, predykcyjną, behawioralną, czy sentymentu. Jedną z kluczowych funkcjonalności jest wykorzystanie mechanizmów AI do generowania tzw. insightów. Dzięki temu klienci na bieżąco otrzymują listę rekomendacji optymalizacyjnych dotyczących wydajności, konwersji, czy problematycznego UX, który powoduje frustracje użytkowników (rage-clicks/multiple-clicks/fast-backs/confusion-points).
Dowiedz się więcej
Kluczowe korzyści
Podejmowanie decyzji na podstawie danych - podejmuj decyzje opierając się o dostarczone dane w modelu SaaS lub On-prem. Implementuj rozwiązanie przy zachowaniu zgodności z GDPR (i analogicznych rozporządzeń).
Większa satysfakcja klientów - wdrażaj technologie bez błędów UX/UI lub problemów po stronie aplikacji.
Poprawa efektywności inwestycji poprzez zapewnienie wysokiego tempa adopcji nowych technologii i procesów - optymalizuj problematyczne obszary i procesy w aplikacji, by znacznie szybciej osiągnąć korzyści z transformacji.
Najważniejsze funkcjonalności
Poprawa produktywności zespołów
Usprawnij komunikację na każdym poziomie kanału Klient-Biznes-Operacje przez szybszą wymianę informacji i sprawniejsze podejmowanie decyzji (często w sposób automatyczny).
Dostęp do informacji w czasie rzeczywistym
Podejmuj szybkie i dobre decyzje na podstawie danych otrzymanych w czasie rzeczywistym.
Optymalizacja treści
Optymalizuj treści i zarządzaj architekturą informacji dzięki wiedzy o przyciągających uwagę elementach strony. W efekcie zwiększysz zaangażowanie i poprawisz retencję klientów.
Integracja z narzędziami marketingowymi lub testami A/B
Analizuj dane z różnych narzędzi dzięki integracji z Tealium, Optimizely, DynamicYield oraz innymi narzędziami analitycznymi i marketingowymi.