Log Management
Log Management to proces zbierania, przechowywania, analizowania i zarządzania logami generowanymi przez różne systemy, aplikacje, serwery i urządzenia w sieci. Logi to szczegółowe zapisy działań i zdarzeń, które zachodzą w systemach informatycznych, takie jak logowania użytkowników, błędy systemowe, zmiany konfiguracji, czy komunikacja sieciowa.
Dowiedz się więcej
Kluczowe korzyści
Wsparcie platformy - zmniejsz ilość czasu i pracy potrzebnej do analizy.
Zbieranie logów bez potrzeby indeksowania - otrzymaj szybko odpowiedzi dzięki łatwej obsłudze i silnikowi, który przetwarza logi w dużych wolumenach.
Mechanizmy wykrywania anomalii w oparciu o Sztuczną Inteligencję - wykorzystuj logi do wykrywania problemów na systemie w sposób w pełni zautomatyzowany.
Najważniejsze przypadki użycia
Monitoring logów
Przechowuj oraz analizuj logi zebrane z systemów w celu spełnienia wielu norm i wymogów dotyczących gromadzenia oraz przetwarzania informacji w nich zawartych.
Możliwość przechowywania spójnych logów
Usprawnij audytowanie dzięki posiadaniu logów przez długi czas.
Gromadzenie logów wraz z ich relacjami
Łatwo analizuj i znacznie zredukuj MTTR dzięki posiadaniu logów zwłaszcza z platform kontenerowych takich jak Kubernetes, czy OpenShift.
Redukcja zbędnych powiadomień i alertów
Wykorzystaj Sztuczną Inteligencję i zredukuj zbędne powiadomienia i alerty, które często występują w systemach statycznie analizujących logi. Dzięki zaawansowanym możliwościom filtrowania precyzyjniej określisz adresata danego problemu.
Pozyskaj wiedzę od naszych ekspertów! Zajrzyj na bloga!
Czytaj więcej