Heat mapy
Heat mapy to prezentacja interakcji użytkowników np. kliknięcia, wyświetlenia, scrollowanie, z poszczególnymi elementami aplikacji i jej widoków. Pozwalają określić najbardziej atrakcyjne i frustrujące elementy strony czy aplikacji. Umożliwiają również wskazanie przychodów czy wskaźnika konwersji, do których przyczynia się dana podstrona czy jej fragment. Dedykowana wtyczka w przeglądarce pozwala na prezentację i analizę danych wprost na stronie.
Dowiedz się więcej
Kluczowe korzyści
Poprawa doświadczeń użytkowników – poznaj problemy z użytecznością, takie jak niewidoczne lub nieczytelne elementy, popraw je i zapewnij użytkownikom przyjemniej interakcje.
Optymalizacja konwersji - zwiększ efektywność strony, popraw ścieżki konwersji i maksymalizuj wyniki dzięki analizie obszarów o wysokim i niskim zaangażowaniu.
Lepsze zrozumienie użytkowników - identyfikuj obszary strony, które są najczęściej klikane lub przewijane, co pozwala na dokładne zrozumienie preferencji i zachowań użytkowników.
Najważniejsze przypadki użycia
Analiza układu strony
Poznaj najczęściej odwiedzane sekcje strony i przyciągające uwagę elementy by zoptymalizować układ i projekt aplikacji.
Testy A/B
Porównuj różne wersje widoków aplikacji, aby zobaczyć, która z nich przyciąga więcej uwagi i prowadzi do większej liczby konwersji.
Optymalizacja kampanii marketingowych
Weryfikuj, które elementy kampanii marketingowych, takie jak banery reklamowe czy wezwania do działania, przyciągają najwięcej uwagi, aby zoptymalizować ich skuteczność i zwiększyć ROI.
Optymalizacja procesu zakupowego
Dowiedz się, jak użytkownicy poruszają się po stronach produktowych i na ścieżkach zakupowych. Zidentyfikuj i usuń błędy, które mogą powodować rezygnację z zakupów.