Analiza produktu
Analiza produktu pozwala zrozumieć zachowania użytkowników korzystających z aplikacji w celu zakupu czy skorzystania z oferowanych produktów. Opierając się na danych o transakcjach, sesjach użytkowników oraz metadanych możliwa jest segmentacja klientów, wskazanie na ich realne potrzeby i dzięki temu optymalizacja proponowanych produktów i funkcjonalności. Unikalne jest śledzenie i łączenie aktywności tych samych użytkowników w ramach różnych platform webowych, mobilnych i innych.
Dowiedz się więcej
Kluczowe korzyści
Szybsze wprowadzanie optymalizacji – wykrywaj elementy do poprawy na poziomie interfejsu lub funkcjonalności aplikacji i weryfikuj ich skuteczność.
Optymalizacja UX – identyfikuj problemy na ścieżkach użytkowników, jak i w prezentacji produktów. Optymalizuj procesy i zwiększ sprzedaż.
Zwiększenie wartości klienta – poznaj potrzeby i preferencje klientów i twórz bardziej wartościowe i spersonalizowane oferty. Te działania zwiększą lojalność klientów i wartość ich współpracy z firmą na przestrzeni czasu.
Najważniejsze przypadki użycia
Optymalizacja produktów
Dopasujesz ofertę produktową i jej struktury w zależności od zmierzonej reakcji zainteresowania i decyzji zakupowych użytkowników.
Dopasowanie treści
Zwiększysz zaangażowanie i skuteczność przekazu marketingowego, dzięki precyzyjnemu dostosowaniu treści do potrzeb i zainteresowań klientów.
Personalizacja
Na podstawie analizy danych stworzysz spersonalizowane doświadczenia, które odpowiadają indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom klientów. Personalizacja zwiększy zaangażowanie i satysfakcję użytkowników, co przełoży się na lepsze wyniki biznesowe.
Segmentacja użytkowników
Podzielisz użytkowników na segmenty na podstawie ich zachowań, demografii i preferencji, co pozwoli stworzyć skuteczniejsze strategie marketingowe i produktowe.
Pozyskaj wiedzę od naszych ekspertów! Zajrzyj na bloga!
Czytaj więcej