Analityka procesowo-produktowa
Analityka procesowo-produktowa to zaawansowane narzędzia i metody analityczne, dzięki którym firmy reagują na bieżące trendy. Szczególowe zrozumienie problemów na styku klient-aplikacja, pozwala generować oczekiwane zachowania konsumentów i dostosowywać strategie produktowe z niespotykaną dotąd precyzją. Oferujemy monitorowanie procesów biznesowych również w branżach regulowanych jak bankowość czy ochrona zdrowia. Dostarczamy dane do analizy kampanii marketingowych i optymalizacji konwersji oraz zmian produktowych w zakresie UX/UI, a działom Compliance pozwalamy wykrywać i ograniczać przypadki zachowań niezgodnych z regulaminem.
Dowiedz się więcej
Kluczowe korzyści
Lepsze dopasowanie produktów do potrzeb klientów - śledź i analizuj, jak produkty są odbierane i używane przez klientów. Zebrane dane mogą być wykorzystane do identyfikacji trendów rynkowych, preferencji klientów oraz luk w ofercie produktowej, co umożliwia lepsze dostosowanie produktów do potrzeb rynku i tworzenie bardziej konkurencyjnych ofert.
Zwiększenie szans sprzedażowych - wykorzystaj szczegółową analitykię cross-sell powiązanej z segmentem klienta i proponować klientom atrakcyjne produkty.
Analityka w zakresie wolumenu transakcji i wartości przychodu - dowiedz się, w jakie produkty najlepiej inwestować, by osiągnąć największy zwrot z inwestycji.
Najważniejsze przypadki użycia
Analiza transakcji i przychodów
Identyfikuj najbardziej dochodowe produkty.
Analityka cross-sell
Analizuj dane sprzedażowe by stworzyć komplementarną ofertę dla poszczególnych segmentów klientów.
Personalizacja ofert
Analizuj preferencje użytkowników, by stworzyć oferty odpowiadające potrzebom klientów.
Wykrywanie zachowań niezgodnych z regulaminem
Monitoruj przypadki użycia systemu w celu ograniczenia zachowań niepożądanych oraz na potrzeby arbitrażu.