Analityka aplikacji mobilnych
Analityka aplikacji mobilnych to szerokie rozwiązanie do wizualizacji i poznania wrażeń użytkowników z perspektywy ich smartfonów. Składa się na nią nagrywanie i przetwarzanie sesji, które wskazują wykorzystanie poszczególnych funkcji i najczęściej obierane ścieżki w aplikacji. Możliwa jest również głęboka analiza widoków i formularzy w rozbiciu na elementy interfejsu dająca szereg metryk dotyczących widoczności i aktywności użytkowników. Dedykowane algorytmy mogą wskazywać na wpływ określonych zachowań na cele konwersji i dochody płynące z aplikacji.
Dowiedz się więcej
Kluczowe korzyści
Optymalizacja UX – ciągle udoskonalaj interakcje użytkowników z aplikacją przez analizę ich zachowań.
Zapobieganie deinstalacjom – poznaj kroki prowadzące do błędów i awarii by zapobiec frustracji użytkowników.
Zwiększenie przychodów – identyfikuj i optymalizuj problematyczne obszary aplikacji i zwiększ konwersję.
Najważniejsze przypadki użycia
E-commerce
Analizuj ścieżki użytkowników i interakcje w aplikacji w celu zmniejszenia liczby porzuconych koszyków i zwiększenia konwersji sprzedaży.
Retencja użytkowników
Poznaj wzorce i zachowania lojalnych użytkowników w celu ulepszania funkcji, które zachęcą do długoterminowego zaangażowania i retencji.
Optymalizacja onboardingu
Usprawnij proces wdrażania poprzez analizę interakcji użytkowników i punktów, w których rezygnują, co prowadzi do płynniejszego i bardziej angażującego doświadczenia dla nowych użytkowników. Dowiedz się, w jakich miejscach i dlaczego użytkownicy rezygnują z interakcji, zoptymalizuj te procesy i usprawnij proces wdrażania.
Adopcja funkcji
Monitoruj, jak nowe funkcje są odbierane i używane przez użytkowników. Udoskonalaj i promuj najbardziej wartościowe dla użytkowników funkcje.
Pozyskaj wiedzę od naszych ekspertów! Zajrzyj na bloga!
Czytaj więcej
