Analityka omnichannel
Analityka omnichannel pozwala na zrozumienie interakcji klientów na różnych kanałach w celu optymalizacji ogólnego doświadczenia. Podejście integruje dane z wielu kanałów dotarcia, takich jak sklepy stacjonarne, strony internetowe i aplikacje mobilne, aby stworzyć kompleksowy obraz zachowań klientów.
Dowiedz się więcej
Kluczowe korzyści
Lepsza integracja działań marketingowych - twórz spójne i skuteczne kampanie dzięki zsynchronizowaniu komunikatów w różnych kanałach i zwiększ ich efektywność.
Personalizacja doświadczeń klientów - poznaj preferencje i nawyków zakupowych swoich klientów i dopasuj ofertę idealnie do ich potrzeb.
Zwiększenie wskaźników konwersji i sprzedaży - poznaj zachowania użytkowników i optymalizuj ścieżkę zakupową na bazie tej wiedzy.
Najważniejsze przypadki użycia
Kojarzenie działań offline z wynikami online
Powiązuj działania podejmowanych przez klientów w fizycznych punktach sprzedaży z ich zachowaniami online, np. zakupami dokonanymi w sklepie po obejrzeniu produktu na stronie internetowej, co da pełniejszy obraz efektywności działań marketingowych i pozwoli lepiej rozumieć zachowania klientów w różnych kontekstach.
Analiza skuteczności kampanii marketingowych
Mierz skuteczność kampanii na różnych kanałach, by zrozumieć, które z nich przynoszą najlepsze wyniki.
Personalizacja rekomendacji produktów
Łącz danych z różnych kanałów by jak najlepiej dopasować ofertę do preferencji użytkowników.
Analiza ścieżki zakupowej klienta
Monitoruj interakcje klientów w różnych kanałach, dzięki czemu zrozumiesz ich zachowania, wyeliminujesz przeszkody i optymalizujesz UX.
Pozyskaj wiedzę od naszych ekspertów! Zajrzyj na bloga!
Czytaj więcej