
Omniscopy to zaawansowane rozwiązanie dostępne w modelu on-prem, które umożliwia firmom śledzenie i analizowanie interakcji użytkowników z aplikacjami webowymi w czasie rzeczywistym. Dzięki temu Klienci mogą optymalizować swoje produkty cyfrowe, poprawiać doświadczenia użytkowników oraz podejmować lepsze decyzje biznesowe.
Dowiedz się więcejAnalityka zachowań w procesach wrażliwych
Omniscopy to innowacyjne narzędzie stworzone z myślą o firmach, które pragną głębiej zrozumieć zachowania swoich klientów w kanałach cyfrowych. Platforma umożliwia śledzenie, analizowanie oraz nagrywanie interakcji użytkowników w aplikacjach webowych w czasie rzeczywistym. Dzięki funkcjom takim jak wizualizacja ścieżki użytkownika (User-journey), automatyczna klasyfikacja zachowań, wykrywanie anomalii oraz integracja z systemami BI, dostarcza instytucjom działającym w bardzo konkurencyjnych warunkach najlepsze dane analityczne, które pozwolą im stworzyć produkty pierwszego wyboru w danym segmencie. Dzięki wdrożeniu on-premise możliwa jest pełna kontrola nad danymi, także w aplikacjach podlegających restrykcyjnym regulacjom prawnym.
Kluczowe korzyści
Zwiększenie wskaźników konwersji i sprzedaży - dzięki zrozumieniu zachowań użytkowników i optymalizację ścieżek zakupowych.
Optymalizacja User Experience - wyeliminowanie frustracji użytkowników poprzez identyfikację problemów i wprowadzenie zmian na ścieżkach użytkownika oraz interfejsie aplikacji, bazując na analizie nagrań.
Dostarczanie preferowanych rozwiązań - dzięki zaawansowanej analityce możliwa jest identyfikacja jakie warianty konfiguracji są najczęściej poszukiwane.
Najważniejsze funkcjonalności
Wizualizacja ścieżki użytkownika
dzięki której możliwa jest szybka identyfikacja miejsc, w których użytkownik natrafia na utrudnienia i przeszkody techniczne.
Nagrania z sesji
dzięki temu, że zapisywana jest zawartość statyczna interakcji użytkownika z aplikacją, sesje zawsze dokładnie odzwierciedlają rzeczywiste zachowanie użytkownika.
Wykrywanie błędów i anomalii
wykorzystując uczenie maszynowe Omniscopy wychwytuje i ostrzega, gdy wykryje anomalia w zachowaniach użytkowników.
Anonimizacja danych
najwyższy poziom ochrony i zgodności z RODO. Od zamazywania do maskowania treści w zależności od potrzeb i uprawnień danego zespołu.
Przykładowe use case'y
Uproszczenie procesów
Dzięki zrozumieniu zachowania użytkowników i identyfikację błędów w aplikacjach.
Analiza biznesowa
Identyfikacja preferowanych konfiguracji oferty, wykrywanie potencjału na cross-selling oraz personalizacja oferty.
Redesign aplikacji
Identyfikacja błędów w interfejsie dzięki dostępnym nagraniom z sesji.
Reklamacje i wsparcie produktu
Natychmiastowy dostęp do zapisu błędu (nagranie sesji) występującego w procesie. W Omniscopy możliwe jest szybkie odnalzienie nagrań dzięki szerokiej atrybucji biznesowej.
Dokumentacja przypadków fraudów
Sesje z uwagi na jakość nagrań i ich niezmienność w czasie, pozwalają na dokumentowanie niepożądanych przypadków zachowań.
Retrospektywna weryfikacja hipotez
Nowe zdarzenia biznesowe możesz testować na danych historycznych z uwagi na możliwość ponownego przetworzenia nagrań w systemie.
Code-less
Dodawanie punktów do analityki nie wymaga angażowania Zespołów Developerskich. Wprowadzona konfiguracja biznesowa działa natychmiast, co pozwala na szybsze testowanie hipotez.