Pomoc w czasie rzeczywistym

Autorskie narzędzie Omnilogy pozwala monitorować sesje na żywo. Doświadczenie użytkownika jest przetwarzane w czasie rzeczywistym. Możesz podglądać jego akcje w momencie, kiedy się dzieją. Wiesz dzięki temu dokładnie, czego potrzebuje użytkownik – czy powinien kliknąć w jakiś element, czy też powinien znaleźć się na innej podstronie.

Dzięki temu, w rozmowie z Call Center użytkownik nie musi opowiadać o swoim problemie. W wewnętrznym czacie nie musisz pytać, czy możesz w czymś pomóc. Twój pracownik od razu wie, co powinien powiedzieć klientowi.

  • przekazuj informacje pracownikom call center;
  • pomóż swoim użytkownikom już w momencie wystąpienia problemu;
  • diagnozuj potencjalne problemy, zanim będą miały wpływ na konwersję użytkownika.

    OMNILOGY SP. Z O.O.

    Sheraton Plaza
    ul. Prusa 2
    00-493 Warszawa
    Polska

    KONTAKT