Optymalizacja customer experience

Użytkownicy wchodząc na stronę zwykle mają jakiś cel. Zadaniem produktu jest umożliwić im jego realizację. Minęły już czasy, kiedy użytkownik sfrustrowany swoim doświadczeniem sięgał po słuchawkę i dzwonił na infolinię. Teraz potrafi zmienić produkt.

Rozwiązania Omnilogy umożliwiają zwiększenie zadowolenia klientów z korzystania ze strony. Pozwalają Ci oczyścić komunikację i usprawnić interakcję użytkownika z interfejsem. Zobaczysz, co sprawia, że konwertują i jakie treści powodują, że zamykają okno. Wszystkie informacje zbierane przez nasze rozwiązania są oparte o segmenty. Nie będziesz tracić czasu, przeglądając pojedyncze dane dotyczące użytkowników lub odfiltrowując dane dotyczące grup. Zobaczysz dokładnie, co sprawia, że młodzi użytkownicy decydują się na nowy pakiet, a seniorzy rezygnują ze strony.

  • zobacz na jakich podstronach Twoi użytkownicy zatrzymują się na dłużej;
  • przeglądaj heatmapy najbardziej interesujących ich treści;
  • popraw CX segmentu użytkowników.

    OMNILOGY SP. Z O.O.

    Sheraton Plaza
    ul. Prusa 2
    00-493 Warszawa
    Polska

    KONTAKT