Monitoring unified communications

Niezawodność i wysoka jakość połączeń audio i wideo ma istotne znaczenie dla płynności prowadzenia biznesu, szczególnie, jeśli call center czy help desk stanowią oś biznesową twojej firmy. Bez stałego i ciągłego monitorowania unified communications niemożliwe jest zarządzanie i  zapewnienie najwyższej jakości i szybkiej reakcji na problemy z łącznością VoIP. Posiadamy w ofercie rozwiązania, które pozwalają na:

  • automatyczne alarmowanie w momencie obniżenia jakości czy utraty dostępności usług audio/video;
  • odtworzenie rozmów telefonicznych i dogłębną analizę problemów na podstawie zgromadzonych danych pakietowych;
  • określenie grup użytkowników mających problemy z łącznością i/lub jakością połączeń;
  • optymalizację zużycia pasma sieciowego na audio/video poprzez analizę używanych kodeków.

Dzięki zastosowaniu Observera, poprzez stałe przechwytywanie ruchu sieciowego, możliwe jest zdiagnozowanie przyczyn problemów, odtworzenie rozmów telefonicznych i dogłębna analizę zdarzeń. Observer pozwala nie tylko działać reaktywnie, ale wykrywać i alarmować w sytuacjach, które mogą być zaczątkiem większej awarii w sieci.

      OMNILOGY SP. Z O.O.

      Sheraton Plaza
      ul. Prusa 2
      00-493 Warszawa
      Polska

      KONTAKT