Monitoring unified communications
Niezawodność i wysoka jakość połączeń audio i wideo ma istotne znaczenie dla płynności prowadzenia biznesu, szczególnie, jeśli call center czy help desk stanowią oś biznesową twojej firmy. Bez stałego i ciągłego monitorowania unified communications niemożliwe jest zarządzanie i zapewnienie najwyższej jakości i szybkiej reakcji na problemy z łącznością VoIP. Posiadamy w ofercie rozwiązania, które pozwalają na:
- automatyczne alarmowanie w momencie obniżenia jakości czy utraty dostępności usług audio/video;
- odtworzenie rozmów telefonicznych i dogłębną analizę problemów na podstawie zgromadzonych danych pakietowych;
- określenie grup użytkowników mających problemy z łącznością i/lub jakością połączeń;
- optymalizację zużycia pasma sieciowego na audio/video poprzez analizę używanych kodeków.
Dzięki zastosowaniu Observera, poprzez stałe przechwytywanie ruchu sieciowego, możliwe jest zdiagnozowanie przyczyn problemów, odtworzenie rozmów telefonicznych i dogłębna analizę zdarzeń. Observer pozwala nie tylko działać reaktywnie, ale wykrywać i alarmować w sytuacjach, które mogą być zaczątkiem większej awarii w sieci.
