Usługi eksperckie i Managed services

Usługi na żądanie

Analiza wydajności aplikacji, rekomendacje w zakresie optymalizacji, wsparcie biznesu w analizie Digital Customer Experience, mediacje z dostawcami usług.

To tylko część naszych możliwości. Możemy wesprzeć Twoją organizację w tzw. product enablement, zapewniając zwrot z inwestycji w nowoczesny monitoring usług. Pomagamy zespołom klienckim w praktycznym wykorzystaniu rozwiązań APM/DPM/NPMD/CXM/UX/Big Data. Zespołom IT pomagamy w wykrywaniu wąskich gardeł po stronie aplikacji, systemu i sieci. Strona biznesowa, dzięki naszym autorskim rozwiązaniom, ma możliwość zrozumienia wykorzystania aplikacji poprzez tzw. mapę relacji, graf użycia funkcji systemów czy wskazanie ścieżek krytycznych.

Bazujemy na najlepszych praktykach i doświadczeniu naszym i naszych klientów.

Dobieramy techniczne KPI, upraszczamy konfigurację i zarządzanie, aby wykorzystywane rozwiązania spełniały swoją funkcję przy minimalnym TCO. Preferujemy technologie naszych partnerów, ale posiadamy doświadczenie w pracy z rozwiązaniami konkurencyjnymi. W Polsce przeprowadziliśmy już kilkadziesiąt komercyjnych wdrożeń.

Usługi zarządzane, XaaS, APMaaS i inne

Umożliwiamy naszym klientom realizację projektów z uwzględnieniem specyficznych preferencji w zakresie finansowania – Capex vs. Opex.

Usługę APMaaS możemy udostępnić bez konieczności budowania dedykowanej infrastruktury po stronie i w fizycznych lokalizacjach klienta. W ramach partnerstwa technologicznego umożliwiamy hosting rozwiązań on-demand – całość w oparciu o ofertę EC2 lub lokalne centrum danych w Polsce, które posiada najwyższy poziom normy ANSI/TIA 942 – TIER IV z dostępnością na poziomie 99,999% rocznie przy jednoczesnym spełnieniu kryteriów PCI DSS.

Usługi eksperckie

Dajemy Ci możliwość pracy z nami w trybie zdalnym lub lokalnym u klienta, aby w ramach długoterminowego zaangażowania nasi konsultanci mogli wesprzeć Twój zespół w realizacji potrzeb biznesowych i informatycznych, w szczególności w zakresie:

  • konsultacji technologicznych na etapie prototypowania i planowania architektury aplikacji;
  • zarządzania wydajnością na etapie rozwoju systemu;
  • wsparcia przy analizie bieżących problemów na środowiskach produkcyjnych.

Zaangażowanie naszych konsultantów pozwala minimalizować ryzyko niepomyślnych inicjatyw rozwoju aplikacji czy kompleksowego monitoringu (APM, DPM, NPMD).

Monitoring procesów biznesowych

Omniflow czyli mapowanie użycia systemów, detekcja powiązań funkcjonalnych i analiza ścieżek krytycznych, wizualizacje procesów sprzedażowych, grafy i lejki konwersji.

Analizy dla dużych zbiorów danych wykonujemy w oparciu o własne aplikacje. Dodatkowo wykorzystujemy możliwości oferowane przez Elasticsearch i Splunk – nasze R&D specjalizuje się w wizualizacji procesów biznesowych na bazie rzeczywistych danych, udostępnianych nam przez rozwiązania typu User Experience Management – wykorzystujemy analizę behawioralną, bez potrzeby definiowania i modelowania sekwencji zdarzeń w procesach biznesowych.

Skontaktuj się z nami

Kontakt